Sunday 1 January 2012

Oh God !

Tidak ! aku kene tukar kelas hemmm :'( dripade kelas ke 2 turun kelas ke 5 . kawan baru semua baru . Tak suka gila ! aku nak tuka balik kelas Aktif . aku sayang kelas tu . markah aku takde lah teruk sangat . ade budak lagi teruk dri aku . lagi turun lagi semangat aku naik ! tak penah jadi pon dalm hidup aku . turun jauh sekali pulak tu . sayang gila lah . pukul 12 malam ade kwan aku massage yang aku msuk kelas Cerdas . then aku ingat die main-2 sbb die mamang suke main-2 . aku call die , pas2 die kate betul , airmata aku trus jatuh ! sedihnya teramat . semua happy new year seronok gile . aku je yang sesaqt sedih . takde dah kwn aku yang pandai-2,baik-2,sopan-santun :'( sedihnya . sekarang pon satu airmata jatuh dri pipi . hemm takdir . zarith akan bukti kan yang zarith akan msuk balik 3 aktif . doa lah same-2 okey :) zarith hargai doa korang . Zarith love u guys :) ape-2 pon tahun ni zarith dah tak boleh onn9 selalu . hemm , nk study hard . lpas mule skolah  mne boleh dh duduk depan komputer 24 jam . lepas ni zarith main 2 jam mcm tu je . hemm :'( 1 Aktif , i always love u :'( jgan lupe zarith key . group 1 Aktif zarith akan slalu bukak :)

No comments:

Post a Comment